Державна служба зайнятості, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку електронного урядування, активно впроваджує нові електронні сервіси із надання соціальних послуг громадянам та роботодавцям з використанням інтернет-технологій. Доступність до ресурсів не лише з комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, а також із мобільного телефону на базі програмного забезпечення Android та Apple.

«Електронний кабінет роботодавця» - скорочую витрати часу роботодавця для відвідування центру зайнятості та підвищує рівень взаємодії з Державною службою зайнятості.

Роботодавець має змогу переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, що зареєстровані в центрі зайнятості, історію направлень центром зайнятості працівників, виконання договорів на громадські та на роботи тимчасового характеру, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме. Також передбачена можливість подання звітів за формою 3-ПН та перегляду звітів форм 4-ПН, 1-ПА, що подавались до центру зайнятості та ще багато корисної інформації.

«Електронний кабінет безробітного» - значно розширює можливості самообслуговування.

За допомогою цього сервісу зареєстрований безробітний має можливість створити власне резюме, здійснити підбір роботи, ознайомитись з інформацією про тимчасову зайнятість, дізнатися про можливості професійного навчання. Крім зазначених послуг, власник кабінету може переглядати дані про заплановані та фактичні відвідування центру зайнятості, дізнатися про заходи, які заплановані в центрах зайнятості та записатися на ті з них, що зацікавили, отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю.

Отримати доступ до сервісів дуже просто. Для цього необхідно звернутись до центру зайнятості, надати адресу електронної пошти та логін і пароль, за допомогою яких у подальшому авторизуватися на web - сайті Херсонської обласної служби зайнятості https://khe.dcz.gov.ua/cabinet

Сподіваємось, що послуги та нововведення служби зайнятості стануть в нагоді всім клієнтам центру зайнятості

 

Анонс/Подія: 
Подія