29.07.2019 | 16:49

Про нову модель надання послуг у службі зайнятості, а саме щодо надання послуг кар’єрними радниками, є багато інформації, цікавих прикладів та напрацювань. Насамперед йдеться про вподобання інтересів клієнта та взаємодію з роботодавцем, результатом чого стає працевлаштування. Це і є кінцевою ціллю роботи кар’єрного радника.

Особливо турбує категорія соціально незахищених громадян, для яких питання професійної реалізації, працевлаштування, конкурентоспроможності на сучасному ринку праці суттєво важливі речі.

Прикладом професійної роботи кар’єрного радника Чаплинської районної філії ХОЦЗ є працевлаштування Володимира Руденка, у якого 3-я група інвалідності, і який звернувся до філії за сприянням у працевлаштуванні.

Розробляючи індивідуальний план працевлаштування, йому було рекомендовано певний набір заходів та послуг. Під час відвідування масового профорієнтаційного заходу служби зайнятості «Знайди свій шлях до успіху», пан Володимир мав розмову з роботодавцями, у тому числі з представником Чаплинського управління водного господарства, де його зацікавила вакансія водія автотранспортних засобів.

При спілкуванні з роботодавцем кар’єрний радник презентував професійні навички та вміння безробітного.

Результатом такої спільної роботи стало працевлаштування В.Руденка водієм автотранспортних засобів до Чаплинського управління водного господарства.

 

* Кар'єрний радник працює з кожним клієнтом окремо. Він зможе побачити перешкоди, що стоять перед клієнтом на ринку праці в момент працевлаштування, і допоможе подолати їх. Ця людина буде помічником клієнта кожного разу, коли б він не повернувся до служби зайнятості.