15.06.2020 | 10:26

HANDMADE-відеостудії центрів зайнятості Херсонської області створюють та поширюють мотиваційні ролики, що мають зацікавити глядачів світом професій, зокрема: бариста, бармен, піцайоло, прикордонник, полісмен, гід-екскурсовод тощо.

За словами директора Херсонського обласного центру зайнятості Євгенія Єрашова фахівці з профорієнтації визвалися власними силами зробити певний відеоконтент щодо затребуваних на ринку праці професій, що мав би мотивувати до оволодіння ними.

«В умовах сьогодення основні комунікації з клієнтами служби зайнятості відбуваються онлайн, що спонукає до більш гнучкого спілкування, до нових форм роботи, - зазначив Євгеній Єрашов. – Профорієнтаційна робота з молоддю, це завжди креативний підхід, нові форми, адже молодь необхідно почути, зацікавити, говорити з ними на рівних».

Ми стали першими у Державній службі зайнятості України, хто запропонував і використовує популярну у світі форму розповсюдження інформації як «челлендж», зробивши її мотиваційною. Опубліковані відео аматорські, створені не-фахівцями у сфері відео, проте вони показують, що й у несприятливих обставинах той хто хоче – вихід знайде.

У відеоролику тривалістю 2-3 хвилини фахівці служби зайнятості не можуть розповісти усе про професію, але спонукають глядача до того, щоб він проявив інтерес до неї, сам знайшов більше інформації і став майстром своєї справи!

Гасло і назву челленджу складають слова: ХОЧЕШ ? ЗМОЖЕШ ! DO IT.

Ми запрошуємо долучитися і підтримати челлендж з хештегом #ХОЧЕШЗМОЖЕШDOIT. Ви можете стати першими у своєму місті, районі, області, сфері діяльності, хто зробить це разом з нами! І ми з вами зробимо світ цікавішим, привабливішим!

Отже, дивіться, надихайтесь, підтримуйте!

Модерує челлендж Херсонський обласний центр зайнятості в особі начальника відділу організації профорієнтації Андрія Кличановського.