Сьогодні для вас думка експертів щодо електронних сервісів служби зайнятості. Поговоримо про "Електронний кабінет роботодавця".
За словами начальниці відділу організації надання послуг роботодавцям Наталії Лєсної звітувати службі зайнятості можна в режимі онлайн завдяки саме цьому сервісу. З початку його роботи ним скористалось майже 6000 підприємств. Тільки у цьому році до сервісу долучилось більше ніж 1100 роботодавців Херсонщини, що свідчить про актуальність та простоту сервісу в користуванні.
"За декілька кліків роботодавець отримує персональне автоматизоване робоче місце, працювати в якому можно з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, а також з мобільного телефону", - зазначила пані Наталя.
Насамперед керівник має змогу переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, що зареєстровані в центрі зайнятості, історію направлень центром зайнятості працівників, виконання договорів на громадські та на роботи тимчасового характеру, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме. Є можливість подання та перегляд відповідних звітів. І це дійсно працює, адже є економія часу та постійний зв’язок. Особливо це актуально під час карантинних обмежень.
Для створення власного електронного кабінету зверніться до центру зайнятості, повідомте адресу електронної пошти, сформуйте логін та пароль, за допомогою яких авторизуйтесь та отримайте доступ до послуги на сайті Державної служби зайнятості http://www.dcz.gov.ua.