19.03.2020 | 10:55

Шановні клієнти Херсонської обласної служби зайнятості!

Тимчасово запроваджується на період КАРАНТИНУ особливі умови в обслуговуванні клієнтів.

Якщо Ви вже зареєстрований як безробітний:

  • кар’єрний радник з Вами комунікує засобами телефонного чи електронного зв’язку відповідно до наданих Вами контактів при реєстрації. Якщо Ваші контакти змінилися або Ви хочете їх актуалізувати, рекомендуємо зв’язатися з Вашим кар’єрним радником або через гарячу лінію обласного центру зайнятості
  • на період карантину віддається перевага взаємодії з кар’єрним радником без відвідування центру зайнятості, тобто у дистанційному режимі (телефоном чи через електронну пошту). Саме таким чином Ви можете отримувати консультації та відповіді на Ваші запитання
  • відвідування центру зайнятості, яке було призначено до запровадження карантину, переноситься на іншу дату, про яку Вас поінформує кар’єрний радник (телефоном чи через електронну пошту).

Пам’ятайте, що кар’єрні радники будуть з Вами зв’язуватися стосовно призупинення відвідування центру зайнятості:

!! у разі, якщо відвідування було призначене до 12.03.2020, тобто до запровадження карантину, на березень 2020, але Ви повідомили кар’єрного радника про неможливість відвідування центру зайнятості/ філії через побоювання за своє здоров’я чи через погане самопочуття, за таке невідвідування до Вас не будуть застосовуватися штрафні санкції, так само як Ви не будете зняті з обліку.

Для отримання додаткової інформації Ви можете звернутися за номером телефону чергового до відповідного центру зайнятості в області (Офіційний сайт Херсонського обласного центру зайнятості/Контакти/Контактні телефони)

Телефон гарячої лінії Херсонського обласного центру зайнятості

(0552) 46 10 86

Телефони працюють згідно графіку роботи установи!