19.06.2019 | 08:53

З початку року в Херсонській обласній службі зайнятості працюють кар’єрні радники, які у індивідуальному режимі допомагають людям з пошуком роботи. Це стало можливим завдяки Новому Порядку реєстрації і перереєстрації безробітних громадян, яким передбачається поглиблений індивідуальний супровід безробітних.

Хто такі кар’єрні радники? На це питання відповів директор Херсонського обласного центру зайнятості Євгеній Єрашов: «Це співробітники центру зайнятості, які надають послуги громадянам, шукачам роботи, у тому числі тим, хто бажає її змінити, зареєстрованим безробітним та здійснюють їх супровід з метою працевлаштування. Такий висококваліфікований фахівець працює з кожним клієнтом індивідуально. Він досліджує всі перешкоди, що стоять перед конкретною людиною на ринку праці та допомагає подолати їх. Радник спілкується із клієнтом, спостерігає і слухає, - підкреслює Євгеній Єрашов. -  Це орієнтир, провідник та помічник для безробітного щоразу, коли він звертається за сприянням у працевлаштуванні».

Кар’єрні радники допомагають усвідомити клієнтам свої сильні особистісні якості, самостійно визначити наявні конкурентні переваги, зокрема, здібності, навички. Їх головне завдання - підвищити конкурентоспроможність безробітних та шукачів роботи для швидкого та якісного працевлаштування.

Серед основних функцій кар’єрних радників:

- первинне та поглиблене профілювання осіб, які шукають роботу, та безробітних для оцінки можливості їх працевлаштування з урахуванням кваліфікацій та навичок (профілювання здійснюється шляхом анкетування безробітної особи);

- складання разом із безробітною особою індивідуального плану працевлаштування або індивідуального плану надання послуг;

- надання консультацій, здійснення організації активних заходів для працевлаштування клієнта шляхом аналізу потреб та можливостей осіб, які шукають роботу, та зареєстрованих безробітних щодо працевлаштування;

- моніторинг та оцінювання результатів заходів.

Інститут кар’єрний радників допомагає не лише у покращенні послуг для своїх клієнтів, а й сприяє підвищенню ефективності співпраці центрів зайнятості з роботодавцями, так як працівники, які працевлаштовуються за сприяння кар’єрних радників, відповідають потребам та запитам конкретних роботодавців.