26.06.2019 | 11:46

Задля покращення сервісного обслуговування клієнтів і забезпечення працевлаштування громадян необхідно поєднувати інтереси осіб, які шукають роботу, їх реальні знання та навички з вимогами сучасного ринку праці. Саме з цією метою у службі зайнятості з початку 2019 року працюють кар’єрні радники.

Ці спеціалісти є індивідуальними консультантами осіб, які звернулися до служби зайнятості за допомогою у пошуку роботи. Вони допомагають клієнтам прийняти рішення щодо зміни роботи, підвищення кваліфікації, отримання нової професії та головне - знайти гідну роботу.

Основним документом, де закріплюються взаємні права й обов’язки кар’єрного радника та особи, яка шукає роботу - є індивідуальний план працевлаштування. Складанню такого плану передує проведення профілювання, а саме; кар’єрний радник з’ясовує причини, що заважають клієнту працевлаштуватися. В індивідуальному плані зазначаються індивідуальні особливості працевлаштування, розробляються послуги, із зазначенням строків та результатів їх проведення, що мають вжити кар'єрний радник та особа, яка шукає роботу, та зобов'язання сторін щодо виконання такого плану.

За спільною згодою обох сторін, строк надання послуг згідно з планом може бути змінено. План складається у двох примірниках та протягом трьох робочих днів підписується безпосередньо особою, яка шукає роботу, та кар'єрним радником, цим самим підтверджуючи доцільність кожного з обраних заходів та строки їх виконання.

Інститут кар’єрного радника, це нововведення у державній службі зайнятості, головним завданням якого є - підвищення конкурентоспроможності безробітних та шукачів роботи для швидкого та якісного працевлаштування.