Особливості перебування зареєстрованих безробітних на обліку та отримання допомоги під час воєнного стану.
На період воєнного стану процедура взаємодії з безробітними є максимально спрощеною та адаптованою і відбувається наступним чином:
- громадяни можуть подати заяву про надання статусу безробітного, призначення допомоги чи припинення реєстрації за допомогою Порталу або мобільного додатку Дія;
- отримати весь перелік послуг можна у найближчому працюючому центрі зайнятості;
- звернутись до Служби можливо за допомогою засобів телекомунікаційного зв'язку (телефон, чати підтримки у Telegram, електронна пошта, заповнення онлайн-форм).
Покрокові інструкції, завантажити необхідні заяви або заповнити Google-форми можна на ресурсах Державної служби зайнятості.
Важливо, що безробітний може підтвердити намір перебування у статусі зареєстрованого безробітного за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку або безпосереднього звернувшись до центру зайнятості. Режим роботи центрів зайнятості та їх контакти щоденно оновлюються та публікуються в Телеграм та Viber каналах Державної служби зайнятості.
В областях, де центри зайнятості не мають можливості забезпечити підготовку виплатних документів та проведення фінансування, виплата допомоги безробітним буде здійснюватись за допомогою АТ “Ощадбанкˮ. Кошти будуть перераховуватися на рахунок в банку, в якому відкрито рахунок одержувача. Також можливе здійснення грошових переказів через міжнародну платіжну систему “MY TRANSFER”.
Реєстрація безробітного в Державній службі зайнятості припиняється в разі невідвідування (не підтвердження наміру перебування у статусі безробітного) зареєстрованим безробітним без поважних причин центру зайнятості протягом 30 робочих днів з дати прийняття рішення про таке відвідування або дати останнього фактичного підтвердження безробітним наміру перебувати у статусі безробітного будь-якими засобами комунікації або у разі відмови від виконання суспільно-корисних робіт.