Щоб взаємодіяти зі службою зайнятості дистанційно, володіти інформацією щодо вакансій, можливості навчання, нарахування допомоги по безробіттю потрібно лише створити власний електронний кабінет. Власник кабінету може створити резюме, переглянути дати відвідувань центру зайнятості, записатись на заходи, що зацікавили.
Отримати доступ до сервісу можна на головній сторінці Херсонського обласного центру зайнятості рубрика Громадянам, далі Електронний кабінет шукача роботи https://khe.dcz.gov.ua/cabinet, далі все згідно з інструкцією.
Якщо все зроблено правильно, обліковий запис буде створений автоматично, але доступ буде обмежений. Потрібен наступний крок.
Необхідно повідомити своєму кар’єрному раднику про створення кабінету та надати йому логін, пароль та електронну пошту, що були використані вами при створенні кабінету. Лише після відповідних дій спеціалістів служби зайнятості в кабінеті з’являться всі розділи.
Доступність до ресурсу можлива не лише з комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, а також із мобільного телефону на базі програмного забезпечення Android та Apple.
Слідкуйте за новинами у нашому телеграм-каналі https://t.me/pidtrumka_DCZ_Kherson
Онлайн підтримка з питань служби зайнятості тут https://t.me/+YDNSJchz_iswMDYy