26.02.2018 | 14:10

Однією з передумов модернізації та розвитку державної служби зайнятості як сервісної установи сучасного формату з клієнтоцентрованим підходом до обслуговування безробітних є впровадження нових підходів у роботу служби задля повернення шукачів роботи до активної зайнятості.

За словами директора Херсонського обласного центру зайнятості Євгенія Єрашова вивчення передового досвіду розвинутих країн світу свідчить про те, що в сфері зайнятості населення зберігаються тенденції застосування «активних» програм запобігання довготривалому безробіттю, профілювання, а також використання індивідуального, орієнтованого на клієнта, підходу в роботі з безробітними.

«З початку 2018 року в обласній службі зайнятості впроваджено профілювання зареєстрованих безробітних. Йдеться про систему оцінки потенціалу працевлаштування та мотивації до праці громадянина, що проводиться на підставі анкетування з урахуванням індивідуальних характеристик безробітного, - констатує Євгеній Єрашов. - Завдяки новій системі профілювання визначається оптимальний набір послуг служби зайнятості та шляхи сприяння працевлаштуванню».

Ще одним з важливих нововведень у роботі служби зайнятості є обслуговування клієнтів служби зайнятості, які є вразливими на ринку праці, за підходом кейс-менеджменту.

Цей підхід передбачає оцінку ситуації та потреб безробітного, визначення цілей та планування заходів, допомоги у розв’язанні особистих та сімейних проблем безробітної особи, що постають бар’єрами для її працевлаштування. Служба зайнятості визначає коло установ та організацій, що надають послуги представникам вразливих на ринку праці груп населення, і виступає координатором, допомогаючи вирішити разом із соціальними партерами перешкоди до працевлаштування.